Animacja nie może zostać wyświetlona, ponieważ Flash Player 8 plug-in nie jest zainstalowany.

Nielimitowana Edycja Wolności

Klient:
Altadis Polska

Projekt:
promocja konsumencka dla marki GAULOISES BLONDES - NIELIMITOWANA EDYCJA WOLNOŚCI

Cele:
biznesowy: wzrost wolumenu sprzedaży
marketingowy: "brand switch" z marek konkurencyjnych, wzrost częstotliwości zakupów przez dotychczasowych nabywców

Grupa docelowa:

Czas trwania:
01.03.2006 - 31.05.2006

Mechanizm:

Komunikacja:

Konkurs wykorzystujący mechanizm "kto pierwszy ten lepszy". Przesłanie trzech unikalnych kodów znalezionych w paczce papierosów za pośrednictwem SMS-a, strony www lub tradycyjnej poczty dawało szanse otrzymania nagrody. Dla najszybszych był I-pod, dla pozostałych elegancka zapalniczka. Aby mieć możliwość wygrania jednej z nagród głównych, trzeba było dokończyć zdanie "Czuję się wolny, gdy.".
Trzy osoby, których hasła jury uznało za najciekawsze, wygrały roczny wynajem apartamentu w wybranym mieście.
Promocji towarzyszyły imprezy w klubach w dużych miastach Polski, gdzie hostessy zachęcały do wzięcia udziału w konkursie.