Animacja nie może zostać wyświetlona, ponieważ Flash Player 8 plug-in nie jest zainstalowany.

To Nas Łączy

Klient:
Altadis Polska

Projekt:
promocja konsumencka dla marki IRIS - TO NAS ŁĄCZY

Cele:
biznesowy: wzrost wolumenu sprzedaży
marketingowy: "brand switch" z marek konkurencyjnych, wzrost częstotliwości zakupów przez dotychczasowych nabywców

Grupa docelowa:

Czas trwania:
16.10.2006 - 12.01.2007

Mechanizm:

Komunikacja:

Akcja promocyjna powiązana z edycją limitowaną papierosów Iris. Konsument za zakup jednej paczki i przesłanie packinserta mógł wybrać zapalniczkę lub brelok do komórki, za zakup pięciu paczek papierosów i przesłanie pięciu kodów oraz packinserta miał dodatkowo możliwość wygrania nagrody głównej - jednodniowego pobytu w Warszawie lub Poznaniu i spotkania ze stylistą, fryzjerem, make'upistą oraz 1500 zł na zakupy. Zwycięzcą głównej nagrody byłą osoba, która nadesłała najciekawsze hasło kończące zdanie: "Najbardziej lubię, gdy z przyjaciółkami."
Promocji towarzyszyły animacje w klubach w dużych miastach Polski, gdzie hostessy zachęcały do wzięcia udziału w konkursie.