Animacja nie może zostać wyświetlona, ponieważ Flash Player 8 plug-in nie jest zainstalowany.

Win In Californian Style

Klient:
Altadis Polska

Projekt:
promocja konsumencka dla marki SPIKE - WIN IN CALIFORNIAN STYLE

Cele:
sprzedażowy: wzrost wolumenu sprzedaży
marketingowy: "brand switch" z marek konkurencyjnych, wzrost częstotliwości zakupów przez dotychczasowych nabywców

Grupa docelowa:

Czas trwania:
03.07.2006 - 03.10.2007

Mechanizm:

Komunikacja:

Konkurs wykorzystujący mechanizm "kto pierwszy ten lepszy". Przesłanie trzech unikalnych kodów znalezionych w paczce papierosów za pośrednictwem SMS-a, strony www lub tradycyjnej poczty dawało szanse otrzymania czapeczki basebolówki, dziesięć kodów było trzeba, by móc dostać T-shirt. Autor najlepszego hasła rozpoczynającego się od: "Kalifornijska plaża, wieczór, a my." wygrał wyprawę do Kalifornii na surfing.