Animacja nie może zostać wyświetlona, ponieważ Flash Player 8 plug-in nie jest zainstalowany.

Kosmiczna Promocja II

Klient:
FoodCare

Projekt:
Loteria promocyjna marki Tiger "Kosmiczna Promocja II"

Cel:
Wzrost wolumenu sprzedaży marki Tiger.

Grupa docelowa:

Czas trwania:
26.07.2010 - 05.09.2010

Mechanizm:

Udział w loterii polega na realizacji przez uczestników następujących zadań:

Codziennie uczestnicy wygrywają atrakcyjne nagrody w postaci iPodów oraz konsol Sony Play Station Portable, zaś co tydzień wycieczki do Stanów Zjednoczonych, których główną atrakcją jest lot w stanie nieważkości. Inmark przygotował regulamin, dokumentację do Izby Celnej oraz pozyskał zgodę Izby Celnej na organizację loterii Tiger. Inmark odpowiada także za zakup oraz dystrybucję nagród, bieżącą obsługę loterii w tym obsługę ruchu SMS-owego organizację oraz nadzór nad losowaniami.

 

Komunikacja: